loading...
بلوط دانلود (سایت دانلود آهنگ )
حسین امیری بازدید : 43754 1392/02/25 نظرات (38)

دانلود رایگان فیلم جدید و بسیار زیبای رالی ایرانی در سبک مسابقه

با لینک دانلود مستقیم و کیفیت  DVDRip    

 

 

سال تولید: 1391

مدت زمان: 81 دقیقه

موضوع: سرگرمی (مسابقه)

فرمت: MKV – MP4

 حجم : 726 مگابایت

کاگردان: آرش معیریان

بازیگران:
محمدرضا فروتن، سیروان خسروی، الناز شاکردوست، بهنوش بختیاری، نیما فلاح و سحر ولدبیگی و با حضور فرزاد حسنی

خلاصه داستان:
بازیگران نامبرده، برای دست آوردن گنج (جایزه مسابقه) با اجرای فرزاد حسنی با یکدیگر رقابت میکنند.

 

 

 با عرض پوزش فراوان.لینک های دانلود اصلاح شدند

 

 

 

دانلود قسمت سوم

دانلود قسمت چهارم

 

 

دانلود قسمت های قبل :

 

0 دانلود قسمت اول

0دانلود قسمت دوم

 

 

" بلوط دانلود " را فراموش نکنید

 

نظرات شما باعث دلگرمی ماست»

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط طناز در تاریخ 1392/03/15 و 12:22 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید لطفا 5و6 امد بزارید . مرسی

این نظر توسط مريم در تاریخ 1392/03/13 و 13:05 دقیقه ارسال شده است

سلام
اين چه اشتباهي بود واي دارم از عصبانيت ميتركم
چند ساعتم صبر كردمشکلک
كي پاسخ گو ميباشد براي اتلاف وقت عزيز منشکلک
پاسخ : با عرض پوزش فراوان مریم جان.

این نظر توسط محمد رضا در تاریخ 1392/03/11 و 8:25 دقیقه ارسال شده است

ممنون صداش درسته شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط jani در تاریخ 1392/03/10 و 9:10 دقیقه ارسال شده است

سلام
قسمت 5 و 6 کی میاد؟؟
پاسخ : به زودی

این نظر توسط yekta در تاریخ 1392/03/10 و 0:10 دقیقه ارسال شده است

سلااااام
مرسیییییی همشهری شکلک

این نظر توسط jani در تاریخ 1392/03/09 و 0:57 دقیقه ارسال شده است

اوکی داداش به دل نگیر
اصلا حق با شماست، دستتون هم خیلی خیلی درد نکنه شکلک
شما هم یه کوچولو ما رو درک کن! فک کن با دوستام دقیقا 6 ساعت منتظر بودیم دانلود شه بعد دیدیم تکراریه خب حالمون گرفته شد شکلک
بعدشم بچه ها شروع کردن چرت و پرت گفتن منم داغ بودم نوشتم و بعدشم پشیمون شدم شکلک این چیزا اصلا تو شخصیت من نیست
واقعا ازتون عذر می خوام، حلال کن داداش فردا ارشد دارم!
بازم دست گلت درد نکنه شکلک
ولی اینترنتو عوض کن خودت اذیت میشی شکلک
پاسخ : بخدا من شرمنده تموم بازدیدکنندگان و کاربران گرامی سایتم هستم و خداشاهده روحمم از اینکه تکراریه خبر نداشت.
به دلیل وضعیت مالی هم نمیتونم اینترنتمو عوض کنم.
امیدوارم مارو عفو کنید

این نظر توسط hosein در تاریخ 1392/03/09 و 0:19 دقیقه ارسال شده است

dadash seda to 4 aghab jeloeeee chera
پاسخ : I Don't Know

این نظر توسط jani در تاریخ 1392/03/08 و 19:15 دقیقه ارسال شده است

آقا پوزش شما به چه دردمون می خوره؟؟!! شکلک
حالا چرا نظر منو تایید نکردی؟؟؟!!! شکلک
ناراحت نباش نفرینمو پس گرفتم!! شکلک
پاسخ : اگه بدونی من از چه نوع اینترنتی استفاده میکنم هیچوقت بهم همچین چیزایی نمیگید.
من از Dial Up استفاده میکنم و اونروزی که لینک های دانلود رو گذاشتم کارتم تموم شد و تا امروز به دلیل امتحانات پایانی وقت نکردم کارت بگیرم و همین امروز متوجه شدم لینک ها خرابه و زود اصلاحشون کردم.
اگه شما جای من بودید چیکار میکردید؟
این سایت فقط توسط من اداره میشه و نویسنده دیگری جهت کمک ندارم.
پس شرایطمو درک کنید و یه کم تو حرف زدنتون عفت کلام داشته باشید

این نظر توسط محمد رضا در تاریخ 1392/03/08 و 12:15 دقیقه ارسال شده است

یه سوال قسمت 3و4 رو از هر سایتی گرفتم قسمت 4 صدا هماهنگ نبود این قسمت

4 که گذاشتین صداش درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : Yes

این نظر توسط mohsen در تاریخ 1392/03/08 و 10:08 دقیقه ارسال شده است

سلام
هیچ سایتی مثل سایت شما دوتا رو باهم برای دان نمیزاره
ممنون از کار خوبتانشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 234
  • کل نظرات : 215
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 539
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 1,779
  • بازدید سال : 58,753
  • بازدید کلی : 834,788
  • تبلیغات